Θέματα Φυσικοθεραπείας

Παγοθεραπεια vs θερμοθεραπειας
Εάν  χρησιμοποιηθούν με τον σωστό τρόπο, ο πάγος ή η θερμοθεραπεία ,  μπορoύμε να έχουμε άμεση ωφέλεια  του ασθενούς και
Αυχενογενής πονοκέφαλος
Ο πονοκέφαλος αποτελεί μια από τις πιο συνήθεις ενοχλήσεις και από τους κύριους λόγους που οι άνθρωποι ζητούν ιατρική βοήθεια.
Αποκατάσταση σε διάστρεμμα ποδοκνημικής
Οι περισσότεροι άνθρωποι κάποια στιγμή της ζωής τους είχαν την εμπειρία ενός διαστρέμματος της ποδοκνημικής άρθρωσης. Σε μια ατυχή στιγμή
Πόνος στον Αυχένα. Ασκήσεις για την αντιμετώπιση και οδηγίες για πρόληψη
Οι προτεινόμενες ασκήσεις σκοπό έχουν την περαιτέρω ανακούφισή του αυχενα από τον πόνο και τη χαλάρωση της περιοχής από το
Ρήξη μηνίσκου σε ασθενείς άνω των 40 ετών και Οστεαρθριτικό γόνατο
Πολλοί ασθενείς ηλικίας άνω των 40 ή και 50 ετών προσέρχονται στον oρθοπαιδικό λόγω ενοχλημάτων στο γόνατο και αναφέρουν οίδημα,
Ασκήσεις για ενδυνάμωση της μέσης
Η σωστή αποκατάσταση έστω και από το πρώτο επεισόδιο οσφυαλγίας είναι το κλειδί ώστε να μην επανέρχονται επώδυνες καταστάσεις. Προτεινόμενες
Πόσο σημαντική είναι η φυσικοθεραπεία
Η φυσικοθεραπεία είναι πιο γνωστή για τα οφέλη της στα μυοσκελετικά προβλήματα αλλά υπάρχουν παρεμβάσεις της φυσικοθεραπείας που βοηθούν σε
Aσκήσεις για την πλάτη
Για να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας, σχεδιάσαμε για εσάς ένα πρόγραμμα γυμναστικής για την πλάτη, με βάση τις
Μηχανικά συμπτώματα και μερική μηνισκεκτομή σε ασθενείς με ρήξη μηνίσκου
Πρόσφατα στοιχεία δείχνουν ότι η μερική αρθροσκοπική μηνισκεκτομή δεν προσφέρει κανένα πλεονέκτημα σε σχέση με την συντηρητική αποκατάσταση των ασθενών
Γιατί πονά υπερβολικά η ασβεστοποιός περιαρθρίτιδα του ώμου;
Μέχρι σήμερα κανένας δεν είχε ερευνήσει τους λόγους που η αρθρίτιδα αυτή προκαλεί υπερβολικό πόνο
Φυσικοθεραπεία ?? Ενδείκνυται !!!!!
Η φυσικοθεραπευτική παρέμβαση ενδείκνυται σε ένα πολύ μεγάλο εύρος παθήσεων και καταστάσεων από αυτές που τυχόν μπορούμε να φανταστούμε .
Διορθώνοντας τα κακώς κείμενα κατα την χρήση υπολογιστων στην καθημερινότητα μας
Ένα ενδιαφέρον βίντεο για λάθη που κάνουμε -όσον αφορά την εργονομία- κατά την χρήση των υπολογιστών και πως με απλες
Φόρος τιμής στον φυσικοθεραπευτή
Ενα μικρο βιντεο για την προσφορα της φυσικοθεραπειας
Κύφωση
Με τον όρο κυφωτική στάση, εννοούμε μια μυοπεριτονιακή ανισορροπία που οδηγεί σε μια καμπτική στάση του κορμού. Μπορεί να ξεκινήσει
Κήλη μεσοσπονδυλίου δίσκου
Η κήλη του μεσοσπονδύλιου δίσκου δημιουργείται όταν λόγω αυξανόμενων πιέσεων ή εκφύλισης ο δίσκος διογκώνεται σε κάποιο σημείο της περιφέρειάς
Μέση. Μαθαίνουμε να την προστατεύουμε
Απλές, καθημερινές συνήθειες, όπως το πλύσιμο των πιάτων ή το κουβάλημα από το σουπερμάρκετ, συνήθως είναι η αιτία για τις
Σωστή χρήση πατερίτσας και μπαστουνιού
Δείτε σε εικόνες την σωστή χρήση της πατερίτσας και του μπαστουνιού
Τι είναι η νόσος του γραφείου;
Ως νόσος του γραφείου χαρακτηρίζεται μια μεγάλη ομάδα παθολογικών καταστάσεων από το μυοσκελετικό σύστημα τα οποία είναι συχνά σε αυτούς
Πως προστατεύουμε τη μέση μας σηκώνοντας, κρατώντας, μεταφέροντας βάρος
Προσχεδιάστε αυτό που θέλετε να κάνετε και μην βιάζεστε. Σταθείτε δίπλα στο αντικείμενο που θέλετε να σηκώσετε. Προσχεδιάστε αυτό που
Το γόνατο του άλτη – Τενοντίτιδα επιγονατιδικού τένοντα (Jumper’s Knee)
Πρόκειται για φλεγμονή του επιγονατιδικού τένοντα . Ταυτόχρονα μπορεί να εμφανιστούν μικρές ρωγμές στον τένοντα. Είναι συχνότερη σε νέους ανθρώπους
Ασκήσεις ισορροπίας – ιδιοδεκτικότητας
Το παρακάτω πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για τη βελτίωση της ισορροπίας και της ιδιοδεκτικότητας (η ικανότητα να αισθανόμαστε ή να γνωρίζουμε
Σε ποιές θέσεις ασκείται η μεγαλύτερη πίεση στους μεσοσπονδύλιους δίσκους της σπονδυλικής στήλης
Σε αυτό το βίντεο περιγράφονται οι θέσεις του σώματος που παράγουν την υψηλότερη μετρούμενη πίεση στους δίσκους της οσφυϊκής μοίρας.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ
Τα στοιχεία είναι ανησυχητικά, καθώς τα Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια αποτελούν τη δεύτερη πιο συχνή αιτία θανάτου, σε άτομα ηλικίας άνω
Και Δεν Ξεχνάμε Για Τις Ώρες Γραφείου Και Όχι Μόνο… Την Σωστή Στάση Του Σώματος:
Φυσικοθεραπευτική παρέμβαση μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο
Τα εγκεφαλικά επεισόδια μπορεί να οδηγήσουν σε αναπηρία η οποία συνήθως επηρεάζει δραματικά την κοινωνική και επαγγελματική ζωή του ασθενούς.
Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει τα γόνατα περισσότερο από την γλυκοζαμίνη και την χονδροϊτίνη
Αν είστε ανάμεσα στα 27 εκατομμύρια Αμερικανών που πάσχουν από οστεοαρθρίτιδα του γόνατος ή του ισχίου, τότε ίσως έχετε δοκιμάσει
Η φυσικοθεραπεία είναι το ίδιο αποτελεσματική με την χειρουργική επέμβαση σε μία μορφή οσφυαλγίας
Ένας τύπος οσφυαλγίας, που ονομάζεται οσφυϊκή σπονδυλική στένωση, αντιμετωπίζεται μερικές φορές με χειρουργική επέμβαση. Αλλά και η φυσικοθεραπεία έχει εξίσου
Η φροντίδα των μεσοσπονδυλίων δίσκων
Ξέρατε ότι ο μέσος άνθρωπος χάνει περίπου 15 mm ύψος κατά την διάρκεια της ημέρας; Αυτό ισοδυναμεί περίπου με το
Σχολική τσάντα και πόνος στην πλάτη των παιδιών
Πόνος στην πλάτη των παιδιών και εφήβων δεν είναι σπάνιος. Υπολογίζεται ότι 37% των παιδιών σχολικής ηλικίας παραπονιούνται για πόνους
8 Σεπτεμβρίου : Παγκόσμια Ημέρα Φυσικοθεραπείας
Συμβουλές σωστής στάσης για γονείς
Η ανύψωση και η μεταφορά του παιδιού, η τακτοποίηση των παιχνιδιών του στο πάτωμα και το σπρώξιμο του καροτσιού του,
Τι πραγματικά προκαλεί η χρήση smartphone στη σπονδυλική στήλη σας
Όταν διαβάζετε ή στέλνετε μηνύματα σκυμμένοι πάνω από το τηλέφωνό σας, ξέρετε τι βάρος σηκώνει ο αυχένας σας; Ο αριθμός
Ο ρόλος της φυσικοθεραπείας στις κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις
Η φυσικοθεραπεία ξεκινά με την είσοδο του ασθενούς στην εντατική μονάδα.
ΓΙΑΤΙ ΠΟΝΑΝΕ ΚΟΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΥΕΣ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ;
Πόσες φορές έχουμε ακούσει τη φράση «έχει υγρασία και πονάω»; Σίγουρα πολλές. Παλαιότερα ακουγόταν μόνο από άτομα τρίτης ηλικίας, πλέον
ΠΕΛΜΑΤΙΑΙΑ ΑΠΟΝΕΥΡΩΣΙΤΙΔΑ ΚΑΙ ΑΚΑΝΘΑ ΠΤΕΡΝΗΣ
Η πελματιαία απονευρωσίτιδα αποτελεί μία επώδυνη κατάσταση της πτέρνας και του πέλματος, η οποία αφορά τόσο άτομα σε καθιστική ζωή
Ο ώμος του κολυμβητή
Ο ώμος του κολυμβητή είναι μία μυοσκελετική κατάσταση που έχει ως αποτέλεσμα την εμφάνιση συμπτωμάτων στην πρόσθια/πλάγια πλευρά του ώμου,
Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα και φυσικοθεραπευτική παρέμβαση
Ουσιαστικά το σύνδρομο του καρπιαίου σωλήνα είναι η συμπίεση του μέσου νεύρου κατά την διέλευση του από τον καρπιαίο σωλήνα.
Θεραπευτική άσκηση μετά από μαστεκτομή
Το κομμάτι της θεραπευτικής άσκησης σε ασθενείς μετά από μαστεκτομή, φαίνεται να κατέχει σημαντικό ρόλο στην κίνηση και τη λειτουργικότητα
Πώς η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των συμπτωμάτων της νόσου του Alzheimer
Η Νόσος του Alzheimer είναι μια προοδευτική εκφυλιστική πάθηση που προσβάλλει τα νευρικά κύτταρα του εγκεφάλου, με αποτέλεσμα την απώλεια
Επικονδυλίτιδα και φυσικοθεραπεία
O όρος επικονδυλίτιδα χρησιμοποιείται ευρέως για να περιγράψει τον πόνο στην περιοχή του αγκώνα. Επισημαίνει την ύπαρξη φλεγμονής (κατάληξη -ίτιδα)
Εμβιομηχανική και τραυματισμοί στην ποδηλασία
Η ποδηλασία γίνεται όλο και πιο δημοφιλής σε όλο τον κόσμο. Μετά τις όλο και περισσότερες ζωντανές μεταδόσεις αγώνων, αλλά
Φυσικοθεραπεία και χειρουργική αποκατάσταση προσθίου χιαστού συνδέσμου: Τί δεν γνωρίζετε
Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να γίνουν ταυτόχρονα, για να εξασφαλιστεί η σωστότερη αποκατάσταση μετά από έναν τραυματισμό ΠΧΣ (Πρόσθιου
Οστεοαρθρίτιδα και ο ρόλος της φυσικοθεραπείας
Η οστεοαρθρίτιδα ή εκφυλιστική αρθρίτιδα αποτελεί ένα σύνολο μηχανικών ανωμαλιών που οδηγούν στον εκφυλισμό της άρθρωσης, επηρεάζοντας κυρίως τoν αρθρικό
Μέση : Μαθαίνουμε να την προστατεύουμε
H Φυσικοθεραπεία δεν είναι πολυτέλεια: 5 λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να είναι μέρος του σχεδιασμού της φυσικής κατάστασης
Όταν ακούτε τη λέξη Φυσικοθεραπεία φέρνετε στο μυαλό σας εικόνες από ανθρώπους που περπατούν με πατερίτσες; Νομίζετε ότι η Φυσικοθεραπεία
Απλές ασκήσεις για τον αυχένα
ΤΑΚΟΥΝΙΑ : Πώς επηρεάζουν τα πέλματά σας
Η καταπόνηση των ποδιών κάθε φορά που φοράτε παπούτσια με ψηλό τακούνι είναι πολύ μεγάλη. Και αν ο πόνος που
Eργονομία κατά τη χρήση υπολογιστή
Ίσιο κορμί, καλύτερη υγεία
Ας σκεφτούμε πόσο χρόνο ξοδεύουμε καθισμένοι μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή, πιθανότατα σε ακατάλληλη καρέκλα και σε λάθος στάση. Ας
Αυχενικό σύνδρομο. Τι μπορούμε να κάνουμε
Ο πόνος στον αυχένα μας, είναι συχνά ένα ακόμα σύμπτωμα της εποχής, το οποίο δεν κρύβει συνήθως κάποια σοβαρή παθολογία.